.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اردیبهشت 93 برگزار می‌شود ؛
ساری میزبان بزرگترین گردهمایی شوراهای شهر کشور
شمال نیوز: نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های کلیه اعضای شوراهای شهر سراسر کشور اردیبهشت ماه سال 93 با حضور مدیران ملی و منطقه‌ای در ساری برگزار می‌شود.
ساری میزبان بزرگترین گردهمایی شوراهای شهر کشور

به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا افراشته - رئیس شورای اسلامی استان مازندران و رئیس این کنگره با بیان مطلب فوق گفت: نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شورای شهرهای سراسر کشور با هدف ایجاد تعامل و انتقال تجربیات بین شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها با یکدیگر، نشست تخصصی بین شهرداران و اعضای شوراها، بررسی مشکلات و موانع پیشرو به منظور افزایش کارایی، کسب تجربیات جدید برای دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهرهای سراسر کشور و شهرداری‌ها، توانمندکردن نظام مدیریت شهری و ارائه دستاوردها و موفقیت‌ها با همکاری استانداری مازندران، سازمان همیاری شهرداری های مازندران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان حفاظت محیط زیست و ... در اردیبهشت ماه 93 برگزار می‌گردد.

وی مشارکت شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها را در این کنگره پرشور پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: دبیرخانه کنگره برای برپائی هر چه شایسته‌تر نخستین دوره این کنگره، برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده است که با توجه به حضور گسترده مجموعه مدیریت شهری کشور در این رویداد، این کنگره را می‌توان بزرگترین کنگره دستاوردهای شوراهای شهرهای سراسر کشور محسوب نمود.

افراشته همچنین بخش‌ها و محورهای مختلف برپائی این کنگره را عمران و توسعه شهری، مدیریت بحران و خدمات شهری، حمل‌ونقل شهری، شهرداری الکترونیک، امور اجتماعی و فرهنگی و آموزش و پژوهش شهری، اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی نمود.

رئیس نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران در ادامه گفت: یکی از اهداف برپائی این کنگره این است که مشخص شود مدیریت شهری کشور بر اساس سند چشم‌انداز در کجا قرار گرفته، می‌خواهد به کدام سمت حرکت نماید، چگونه می‌خواهد به نقطه ایده آل برسد و وضعیت مدیریت شهری ما در عرصه بین‌الملل چگونه است.

وی ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، به روزرسانی استانداردها و شاخص‌های شهرداری‌ها و شوراهای شهرها، افزایش سرعت تحولات توسط شهرداری‌ها برای کسب رضایتمندی، ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر از سوی شهرداری‌ها و شورای شهرها و توانمند شدن آنها در راستای کسب مسئولیت‌های جدید را از جمله اهداف برپائی نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شورای شهرهای کشور برشمرد.

گفتنی است، نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه شهرداری‌های موفق شمال کشور اردیبهشت ماه سال 93 در ساری برگزار می گردد. پایگاه اینترنتی www.TSDi.iR به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این کنگره برای علاقمندان راه اندازی شده است. همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفنهای 4-02133699093 و 2-01512256481 ارتباط برقرار نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1392
چند روز دیگه بابل همایش سراسری پسماند میزاره. میگین نه ؟ صبر کنید
الف - احمدی 3 اسفند 1392
احسنت و سلام و دورود بر این فکر شایسته و انسانهای جوانمرد وبزرگ تدبیر را که همان اندیشیدن برای انجام کارهای بزرگ و بطریق درست که در دستان مهربان و بزرگوار شما عزیزان پرورش وتقویت می شود . دورود بر شما دورود برشما
نا شناس 4 اسفند 1392
بابل ساري هست و ساري بابل .
دست به دست هم دهيم ميهن خويش را كنيم آباد.
يك آملي
عرشيا 4 اسفند 1392
باسلام
وجدانا اينگونه نشستها ازسفرهاي تركيه مالزي آلمان انگليس وكيش و...خيلي پربارتره چندي پيش مديران باخانواده هاشون به كيش رفتند ره اوردسفرشان چي بود وجدانا يك صفحه a5گزارش دادند
نا شناس 3 اسفند 1392
............انصافا چند روز دیگه بابل میاد یک همایش بین المللی اعضای شورای شهر کلیه کشورهای جهان برگزار میکنه با حدود 250/000 نفر اونوقت برای تامین آب و غذا شون باید یک کتلت یا شامی به وزن 25000 کیلویی میپزن اونوقت هم تو گینس ثبت میشه هم با این کارشون مثلا چشم خیلیها را رو کور میکنن...... نه غلام ..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.